orkidemm_ ayy canım ben 20 Ekim’de film çektirdim 22 Ekim’de doktor Beta istedi metada gebelik yoktu yedi kalsın da adetten önce 4 gün önce betam 2.46 çıktı Bir gün sonra 12 çıktı3 gün sonra 95 çıktı yani şu an adetten 2 gün geçmiş dün verdiğim kaan’da 95 çıktı sizce sağlıklı ilerliyorum korkuyorum dış gebelik vesaire kimyasal olur diye