Kızlar hayırlı günler olsun, tecrübelilerinize bir sorum olacak. 6 yıllık evliyim, 6 aydır korunmasız ilişkiye rağmen gebe kalmadım. Bu süre zarfında 2 tane kadın doğumcu değiştirdim. İlk gittiğim doktor 1 yıl gebelik olmazsa rahim filmi çekeriz demişti fakat şuan ki doktorum 6 yıllık evlisin ve yumurtalıklarında, ultrason görüntülerinde ve hormonlarında bir sıkıntı yok rahim filmi çekelim dedi. (Bir de eşimden spermiyogram istedi) Acaba 1 yıl denemeden rahim filmine gerek varmı? Evet her doktorun kendi tedavisi farklıdır. Ama ilk doktorum 1 yıl kriterini söylediği için şuan aklım çok karıştı. Sizin tecrübeleriniz neler 🥹 Paylaşırsanız sevinirim 🥰