Senonif GirlandBoy_Mom kanamam kesildi bir anda toplamda 2 gün felan sürmüş oldu kanama yani çok garip gerçekten. İnşallah sağlıkla sonuçlanır
Tugcedymz Senonif silik ama gözüküyor gerçekten hayırlı olsun inşallah akşam üstü test alıp bakıcam bende 🌸🌸
Annelikmghb Tugcedymz bende gecikmenin 3. günü sabah ilk idrarla yaptim kaset testti simdi 32 haftaligiz.
Tugcedymz Senonif erken aldım onda tek çizgiyi gördüm 😒 tek ten çift olacağını sanmıyorum da silik falan hiç birşey yoktu ama neden hâlâ regli olmadım onu da anlamadım ilk defa boyle oldu
asyamooms Bigsecret3 ya birşet sorabilirmiyim çok yeniyim kasıklarım ağrıyor Reglm 15 kasımda test yapsam belli olur mu
Bigsecret3 asyamooms çok erken canım yapsan varsa bile çıkmaz yani 11-12 Kasım gibi yapman daha mantıklı en azından silik bile olsa çıkar bunda silik de çıkmaz .