Tugcedymz Bat 1 kasımdı dün olmadım bugün de şu saate kadar olmadım uygulamada 4+1 gözüküyor acaba gidip test alsam erken gebelik testi çıkar mı idrarda yada beklemeli miyim bi kaç gün daha 🙈
Tugcedymz Guneyinannesi1 elimde henüz test yok gidip alcam da bekliyim mi yapayım mı bilemedim valla 4+1 varsa da henüz yeni çift çizgi görür müyüm
Beyzadrs Predictor erken gebelik testi alabilirsin o baya iyi. Ben regl olacağım gün yapmıştım çıkmıştı
Jelibonum38 Bende 30 günlükken test yaptım negatif çıktı şuanda 35 günlük olması gerek teste çıkarmı yoksa 30 dada olsa çıkarmıydı gögüs uclarım dokunca sızlıyo çünkü ucu baya şişmiş
Bigsecret3 Senonif kuzum yanlış anlama ama 1 aylık gebelikte yeni yaptığın testin daha koyu olması gerekmiyor mu 🥹
Tugcedymz Senonif silik ama gözüküyor gerçekten hayırlı olsun inşallah akşam üstü test alıp bakıcam bende 🌸🌸
asyamooms Bigsecret3 ya birşet sorabilirmiyim çok yeniyim kasıklarım ağrıyor Reglm 15 kasımda test yapsam belli olur mu
Senonif GirlandBoy_Mom kanamam kesildi bir anda toplamda 2 gün felan sürmüş oldu kanama yani çok garip gerçekten. İnşallah sağlıkla sonuçlanır