idil22 Merhaba canım ben doğum yaptım yaptığımda sana yazacaktım Benim acil sezaryen oldu bebek hareketsizliğinden ve panik atak tuttu çok korktum doğum yapmak istemedim Doktora da söyledim acil olması gerekiyordu hata topar beni sezeryana aldılar doktorla sürekli konuştum korkularımı panik atağıma anlattım ve aşağıya indik doğumhane’deki ekip anestezi doktoru yardımcısı mükemmeldi hep yanımdalardı benimle ilgilendiler midem bulandı başım döndü baygınlık geçirdim hemen iğne serum takıp Beni Kendime getirdiler ve elimi tuttular çok mükemmeldi doğumun Doktorum da 2 dakikada bebeği çıkarttı sonra da beni dikti Yarım saatte her şey olup bitmişti aşırı güzeldi o an çok korkuyorsun Ama korkulacak bir şey olmadığını söylemek istiyorum Bütün Doktorlar sana yardımcı oluyor ve devlette doğum yaptım Doktorum da kendi Doktorum değildi Acil olduğu için nöbetçi doktordu