idil22 Amin İnşallah canım Çok teşekkür ederim duaların için gerçekten bu hastalığı yaşayan anlar hiçbir şekilde tedavisi yok ve bu bir hastalık bunu kabul etmemiz gerekiyor ve çevremizdekilerin de kabul etmesi gerekiyor Allah’ım size de acil şifalar versin inşallah doğum yaptığımda özellikle size yazacağım 2 Signal sezeryan olacağım yine de aşırı korkuyorum heyecanım var o masada o şekil yatmak kalkamamak beni çok geriyor daha çok şey geliyor aklıma sizi de rahatsız etmek istemiyorum anlatıp Her şey güzel olacak inşallah Tek duam