aaydingulsahhh aogoya hem it gibi korkuyorum doğurmaktadır 3. Sezaryen olacak hem bir an önce doğsun istiyorum ağrılara dayanamıyorum artık
aogoya aaydingulsahhh ahahahahahaha bende çok korkuyorum aslında hakkımızda hayırlısı Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🌸🌸💕💕
140955 senamom_ bizim şafak 79 💙 Günler bence çok hızlı geçiyor. Sanki daha dün 13 haftalık hamileydim 🐥
senamom_ 140955 bende sanki saha dün öğrenmişim gibi hissediyorum hamileliğiö bitiyor diye üzülmüyor değilim
Semakantar senamom_ sanii 99 dan sonra yavaşladı zaman akmıyor gibi günler gözünde büyüyir son 66 benimde