senamom_ Günaydın kızlar bugün son 99 zaman çok hızlı geçiyor çok heyecanlıyım var mı aynı haftada olduklarımız
aogoya senamom_ ondan sonra yine hızlı geçiyor taaaa 40lı 50li sayılara geldiğinde tıkanıyor geçmiyor 😂 ama hiç geçmiyor sanki aynı günü 2-3 gün yaşıyormuş gibi
Merve-metin senamom_ uygulamada 110 gün var ama zorunlu sezeryan olacağım için sanırım 96 gün var canım 2 hafta önceden alıyorlarmış bebeği çok heyecanlı ve bir o kadar stresli bir süreç sağ sağlim bebişlerimizi kucaklarımıza alalım inşallah 🙏🏻
aaydingulsahhh aogoya evet 99 dan sonra hızlı bir düşüş yaşadım 40 dan aşağısı ilerlemiyor şaka gibi sanki hergün aynı güne uyanıyorum
aogoya aaydingulsahhh bende bu gün 38 i geçiremedim 😂😂😂 yok yok doğuracağıma inanmıyorum 😂😂😂 2. Daha yavaş geçiyormuş onu farkettim 😂😂
busrasya senamom_ son beş gün ama her günü 30 gün olarak yaşıyorum sanki 99dan sonrası hızlı geçti ama hele şu son günler geçmek bilmiyor
aaydingulsahhh aogoya hem it gibi korkuyorum doğurmaktadır 3. Sezaryen olacak hem bir an önce doğsun istiyorum ağrılara dayanamıyorum artık