Nazo77 Babyybabyyy Bende maaşı bekliyorum bugün yarın yatar gecelik falan alıcam hepsini yıkayıp yapcam 30ncu haftadayım ancılar başladı yavaş yavaş ne kadar erken o kadar iyi 😅
Yogurtlupilav Babyybabyyy 32 de fln yapmaya başlamıştım. İşi de bırakmamıştım, her haftasonu yavaş yavaş yıkayıp ütüledim. Zaten son dönemlerde illaki birşeyler alıp onları yıkayıp üyülemek gerekiyor. O süreç doğuma kadar, hatta sonrasında da devam ediyor yani 😄
Gencoglugizem Bhrdnz vallaha hazırla bence de ne zaman nerde olacağı hiç belli olmuyor ben komşuya kısıra diye gittim suyum geldi 😂
Bhrdnz Gencoglugizem bu da güzelmiş 🤭 hazırladım artık her şeyi arabaya koydum bir şey olursa hazırız 😁
Crocus20 mcansu evet bencede çok mantıklı🥰 benim gebeliğim çok riskli gitmesine rağmen hala hazırlık yapmadım. Erken doğum olma olasılığım yüksek(30. Hafta içindeyim) kıyafetleri 2 ay öncesinden yıkayıp dolaba koymak mantıklı gelmiyor. Küçük bir hurca 2 takım kıyafet yıkayıp koydum sadece tedbir amaçlı o kadar
mcansu Crocus20 çok iyi yapmışsın diğerleri zaten eve gelince bile aynı gün içinde yapılır biter acil durum olsa bile
_mucizem_ Babyybabyyy ilk hamileliğimde 27 de yaptım ağırlaşmadan. Şimdi yine 27 28 gibi yaparım diye düşünüyorum ☺️