mcansu evet bencede çok mantıklı🥰 benim gebeliğim çok riskli gitmesine rağmen hala hazırlık yapmadım. Erken doğum olma olasılığım yüksek(30. Hafta içindeyim) kıyafetleri 2 ay öncesinden yıkayıp dolaba koymak mantıklı gelmiyor. Küçük bir hurca 2 takım kıyafet yıkayıp koydum sadece tedbir amaçlı o kadar