Mucizeem__ imran71 bende öyle düşünüyorum ama bi hafta oldu reglm bitti ama dediğim gibi bel ağrısı göğüs hassasiyeti bide bazen batma hissi var geç döllenme oluşmuş olabilir mi diye düşündüm bende ama malum umutlanmasam iyi sonra hüsran oluyor 🥲
irem4_rc Mucizeem__ ben gebeliğimden habersizken göğüslerimde baya bi ağrı vardı neden diye de çok düşündüm aklıma hiç gebelik gelmedi sende bi test yap doktora git gebelik kontrole olabilir belki
Donaldvetomris Mucizeem__ daha yumurtlama gününüz bile gelmemiştir ki gebelik oluşsun kasım 20 sinden sonra test yapmanız lazım o da regli tarihiniz geçince daha doğru olur
Mucizeem__ yigitinannesiiiii onuda göz önünde bulundurmakta fayda var inşallah yumurtlama için öyle oluyordur ne diyelim☺️😅
ZeynepDuru17 Mucizeem__ 27 yaşındayım canım sen tanışırız ya no problem 🤣 bana takıl.hayatini yaşa ahahahaha 🤣🤣