buzzlightyear Ay benim bat 11-12 Kasım ovulasyon takibi yaptım 25-26-27-28 ekimi değerlendirdik bu ay ilk denemem öncesinde kontrole gitmiştim kan değerlerimde bir sorun yok ama hiç belirtim yok ne zaman başlar bu belirtiler 🫠
KLina buzzlightyear kendini dinleyen biriysen gebelik varsa illaki vücudundaki değişimleri hissedersin en iyisi adet gecikmesi beklemek böyle insan daha az umutlanıyor 🥹
Mavili1480 buzzlightyear Bat 11 12 kasım 28 inde yumurtlama gördüm haftaya 2 3 gün kala test yaparım 🥲
Rabiss006 buzzlightyear benimde bat bu sıralar ama asla takip etmiyorum kendimi dinlemiyorum ne zaman dinlediysem vucudum beni heveslendirip kandırdı size tavsiyem kendini dinlemeyin dikkatini baska yerlere verip akısına bırakın
benim-kalbim-o buzzlightyear benimde bat 10 sık idrara çıkıyorum bacaklarımda ağrı var arada göğüslerimde sızlama oluyor koku hassasiyeti var inşallah hamilelik vardır kürtajdan sonra ilk denememiz 3 aydır folik asit kullanıyorum zaten bakalım bu 10 gün nasıl geçecek bilmiyorum 🤷♀️
buzzlightyear KLina ilk denemem olduğu için heyecanlıyım göğüslerimde adet öncesi olduğu gibi bi şişlik hissediyorum başka bir değişiklik yok çok mu erken acaba belirti için ☹️
Meryemld İlk denemem. Doktor kontrolunden geçtik herşey normal. Farklı hissetmiyorum🥲Ama inşallah gebeyizdir
KLina buzzlightyear benim adet gecikmesi üstünden 6 gün geçti ve ağzımda tatsızlık oluştu hatta tatildeydim otele gittim dedim bunlar nasıl yemek meğer hamileliktenmiş 😁 Ben hep belirti adet gecikmesi sonrası gelir diye düşünürdüm ama arkadaşım da yumurtlamadan 1 hafta sonra çat diye mide bulantısı başlamış yani bebek neredeyse 1 haftalıkken çok şaşırmıştım bu da olabilir yani 🌷
Meryemld dün ve bugündür nefes alırken sırtım ağrıyor ön taraftan tüm kaburqalarımın altı ağrıyor. Bilemiyorum
buzzlightyear Meryemld birkaç doktorun videosunu izledim ilk belirti adet gecikmesidir diğerleri psikolojik olabilir diyor 😢
Meryemld buzzlightyear 2 aydır kullanıyorum. Bu zamana kadar etki etmeyip şimdi ede bileceğini sanmıyorum ya
buzzlightyear Mavili1480 ben de 26-27sinde yumurtlama gördüm 7 Kasım gibi test yapmayı düşünüyorum 7 uğurlu sayım 😅
Mavili1480 buzzlightyear Eşimde varikosel var doktor ileri seviye olmadığı için ilaç verdi bu ay kullandı biraz umudum var biraz yok 🥲
mira_0102 benim-kalbim-o benimde bat 10 ,bende sık idrara çıkıyorum kasik ağrim da var ,ve arada hafif bel ağrısı oluyor, bacaklarım ve kolarimda da anlayamadığım bı ağrı var uyuşma mi desem karıncalanmami desem anlayamadım
Esayyy977 Bu ay gynapol ve redostim kullandım takviye olarak ve infertly jel ile birlikte değerlendirdim tüm tuşlara bastım bakalım nasip artık 😂
benim-kalbim-o Mrwezyn1 kokuya dikkat etmedim ama koyu bi idrar ve içinde bişeyler çıkıyor akıntı gibi parça parça