zlemceylan sağ ol canım Allah razı olsun Teşekkür ederim bakalım bir yıldan fazla oldu sadece bir kere kimyasal gebelik geçirdim şu an bahçecik tüp bebek merkezine gidiyorum doktorun bazı testler istedi onları verdim bir sormak istedim yani illa tüp bebek olacak diye bir şey yok doktor bir araştıracağız ondan sonra tedaviye başlayacağız dedi bakalım her şeyin hayırlısı olsun Rabbim kimsenin kucağıni boş bırakmasın