Taila Eşim de hem Çukur dizisini sevdiğinden hem de anlamı akça , beyaz olduğu için (ben de eşim de beyaz tenli sarışın renkli gözlü insanlarız bebişi de öyle bekliyoruz 😁) Akşın ismini önerdiydi. Biz cinsiyet öğrenmeden anlaştık. Erkek olsaydı ismini o koyacaktı kız olursa ben. Şans bana güldü ama kararsızım. Daha erken bakalım bulacağız bir isim. Şimdilik benim elimde 2 , onun elinde 1 isim var 😊