17 haftalık hamileyim ama öğrendiğimden beri karnımda şişlik var Sanki karnımın içi geriliyor çok enteresan ilk hamileliğimde böyle bısey yaşamadım suan bır anlam veremiyorum . Haftaya gidicem kontrole ama benim gibi olanlar var mı ? Ne yesem dokunuyor sankı . Sabah çay içtim o bıle bende sankı sıskınlık yaptı neden böyle oluyor yardımcı olan olursa çok sevınırım normal mi bilmiyorum