Ela3466 bbsskk Hacettepe üniversitesi tıp fakültesi ben çok memnunum 2. Doğumum orda oldu 2. Gebeliğimin takibi de orda sürüyor
Ela3466 bbsskk normal poliklinik parasız yatış için para ödüyorsun sadece profesör doktor doğuma giriyor zaten
mervemirhan Ela3466 hacettepeden randevu nasıl alınıyor acaba? Ben mart sonunda doğumum var takibim istanbulda yapılıyor mart başı Ankara’ya taşıncam. Hacettepede doğurabilir miyim acaba