Alone gezentianne Eskişehir cinsiyeti söylemiyor ama bilginiz olsun. Bende orda yaptırdım Ankara’dan gitmiştik
gezentianne Alone Zaten 12′de yaptırsam sonuç 15-16′da cıkar eskişehirde.. O zamana kdar öğreniriz doktorum 11-12 de bilmesiyle meşhur😀😀
gmz_cpkn_96 gezentianne aynen banada öyle dediler bu hafta çıkacak sonucum cinsiyetini doktorunuza söyleyeceğiz size sadece fetal dna sonucunu atacağız dediler
Hka_hilal _mucizem_ yanlış çıkması mümkün değil. X ve Y kromozomuna bakıyorlar. Y varsa kız olma ihtimali yok.