_mucizem_ gmz_cpkn_96 binde 1 dedi bana doktor ama bilmiyorum 🙈 tüm belirtilerim kız gibi ben de kız hissediyorum ama erkek çıktı 🤷🏻♀️
Elfelf475 gezentianne hayır yani test sonucunda nasıl belirtilmiş. Kız erkek diye direk yazmamışlar ben de o yüzden anlamadım. Bazıları cinsiyet değişti deyince insan emin olmak istiyor 😁
gmz_cpkn_96 gezentianne aynen banada öyle dediler bu hafta çıkacak sonucum cinsiyetini doktorunuza söyleyeceğiz size sadece fetal dna sonucunu atacağız dediler
gezentianne Ebruaselliya bir daha gidip sonucu alma olayı olmasa valla istanbuldan trenle gidesim var 😀 ama bi daha gitmeye üşeniyorum. bir yanda da 12-18 bin tl para😭
Ebruaselliya gezentianne o yuklu parayi verene kadar gelir hem gezerim hem yer icerim sonucuda alirim cogu paramda yanima kalir yazik onca paraya 😃 bende daha bugun verdim kan
Alone gezentianne Eskişehir cinsiyeti söylemiyor ama bilginiz olsun. Bende orda yaptırdım Ankara’dan gitmiştik
Ebruaselliya Alyadnz33 devlette yok canım bazı yerler yapiyor da benide doktorum yönlendirdi oyle gittim…cogu yer 14000 2000 vs istiyor diye duydum benim gittim eskisehirde osmangazi univ icinde 444 tl idi