Esra33- Kızlar 7+1 kese haftasına göre küçük kalp atışı yok böyle olup kalp atışını duyan var mı aranızda lütfen cevap verin morale ihtiyacım var
Fatmanur2722 Esra33- canm merhaba oglumda 6+3 de duydum kalp atşlanri suan yine hamileyim nereye gttysem kalp atışı yok boş gebelik kurtaj dediler olmadim 8.haftayi bekledm 8 haftalikken gittim hastaneye bebegide kalp atslarinida gördük çok şükür geç döllenme olabilir yani acele etme
gezentianne Esra33- adet döngünüz kaç günde bir? eğer düzenli adet görüyorsanız geç döllenme ihtimali düşük. Belki cihazdan da kaynaklıdır.
AybenYB Esra33- son adet günüme göre hamileliğim 2 hafta geri yani 6 haftalık olmaları gerekirken 4 haftalıklar, keseler göründü ancak bir kalp atışı duymam için 2 haftam daha varmış. Doktorum geç döllenme olduğunu söylemişti
Esra33- Fatmanur2722 yaa ne güzel darası başıma benimde Dr 1 hafta daha bekleyelim bende 10 gün bekleyeyim diyorum bakalım ne olacak
Ayseyldzatly Fatmanur2722 peki sizde yolk kesesi oluşmuşmuydu. Aynı durumu şuan yaşıyorum . Alttan baktı Dr kese var ama yolk kesesi yok bebek görünmüyor 10 gün daha bekleyelim dedi bekleyecem bende . Son adet tarihe göre 7+4 ultrasyonda kese 6+6 haftalık çıktı
umutluanneadayi Esra33- mersin’de yaşıyorsunuz galiba gitme imkansız varsa Ali yeşile gitmenizi tavsiye ederim
Esra33- umutluanneadayi yorumlarını az önce okudum gerçekten öyleymiş 10 15 gün geçsin gidecem yanına inşallah bebeğime bişey olmazsa
umutluanneadayi Esra33- ümitsiz olma geç döllenme olmuş olablir doktor seçimi çok ama çok önemli Ali Bey çok güzel ilgilenmişti benimle bu dönemde
Esra33- umutluanneadayi gidecem çok teşekkür ederim söylediğiniz için bence de geç döllenme pcos var bende herşey yoluna girecek ben inanıyorum rabbim evlatlarımızı bize bağışlasın
umutluanneadayi Esra33- amin amin inşallah gidin 🙃 sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah banada haber verirseniz sevinirim
Esra33- AybenYB inşallah benimde öyledir ben Şuan 7 haftalığım kese 6 haftalık inşallah geç döllenmedir benim başından beri göğüs hassasiyetim var hala da devam ediyor
AybenYB Esra33- yani anlattığına göre öyle duruyor bir sor bence doktoruna geç döllenme durumum olabilir miymiş diye