-Papatya33 melissannesi benim daha ikinci gebelik olmadı 😔 ama olsa vurulacam herkes özel aşıyı soluyor arastiracam
melissannesi -Papatya33 nasıl Tetanoz için mi özel aşı var ben onu hiç duymamıştım sağlık ocağı dışında yapılan yerlerde var mı? Benim üçüncü evliliğim çok arafta kaldım ne yapacağım bilmiyorum?
blackeagle Zelisshh ben vuruldum ama sağlık ocaklarında aşı sıkıntısı varmış genel olarak gelirse eğer aricaz 2.icin seni dediler öncelikleri hamileler ve çocuklarmış
myangelson Zelisshh sağlık ocağı ile de görüştüm hemşire kadın doğum doktorunuz onay veriyorsa vururuz dedi siz de bir danışın bakalım