Srp53 Zelisshh sağlık ocağında aşı yok olamıyorum doktora söyledim ev ortamında doğumu düşünmüyorsan çok önemli değil dedi.
Bts1501 Fatmaacylnn tek dox oldum eczaneden alıp vurulabiliyorsun 200 tl iğne ama 2018 de tek dozum var diye
-Papatya33 Tetanozun sıkıntılı olduğunu ben yeni öğrendim. İlk gebeligimde 2 doz vuruldum. İkincisinde bir dozyeterli demişlerdi.
melissannesi -Papatya33 bende aynı durumdayım canım ilk 2 tane ikincide 1 aşı vuruldum Ne yapacaksın şimdi vurulacakmısın Benim sezeryan olacagım için vurulsam daha iyi ama kafamda karıştı iyi değil diyorlar
myangelson Dryaplkhv yoo daha dün arandım sağlık ocağından asi için. Ama ben ücretli adacell olmayı düşündüğüm için ücretsiz olanı vurdurmadim ileriki haftalarda olacağım sadece
myangelson Zelisshh perinatoloji doktoru onu vurdurursan daha iyi olur tabi dedi. Ücretli olanın içeriği bebeği de koruyormus doğumdan sonra bogmacadan di sanırım bebeğe de antikor geçiyor o daha iyi imkanın varsa onu vurdursan daha iyi olur dedi
-Papatya33 melissannesi benim daha ikinci gebelik olmadı 😔 ama olsa vurulacam herkes özel aşıyı soluyor arastiracam