Bero02 benim ilk hamileliğimde yüksek çıkmıştı ilacınızı saati saatine atın alarm kurun ve bol bol güzelce beslenin haftada iki defa net balık yiyin bol bol ceviz fındık badem fıstık ve her ay düzenli olarak mutlaka ölçtürüp iyi bir dahiliye uzmanına gidin ben bu şekilde özen gösterdim oğlum maşallah çok çok zeki hiç korkmayın ama lütfen dikkat edin sizi çok iyi anlıyorum benimki bu derece ileri bile değildi ama sürekli bir şüphe olurdu içinizi rahat turmaya çalışıp dikkat edin