Merhabalar,
Ben 5 haftalık hamileyim ve senelerdir haşimato hastasıyım. Şuan t4 normal olmasına rağmen tsh 17 çıktı. Doktorlar 2 çeşit kimisi t4 önemli diyor kimisi tsh 2.5 altında olmazsa zeka geriliği gelişim geriliği vs diyor. Açıkcası deneyimlerinize ihtiyacım var. Benim gibi olan var mı? Doz arttırımı sonrası ne kadar da düştü veya normale girdi acaba?