Mihra Merhaba kızlar bu ay yumurtam büyümedi ve doktor bdahki ay ilaca yani klomene geçelim adetn 3 günü gel dedi , bu süreç hakkında bilgisi olan var mı
Mrlbrk Mihra Canim klomene adetin 3. Veya 5. Gunu basliyosun sonra bikac kere kontrole gidiyosun yumurtanin buyumesine bakiliyo ve duruma gore catlatma ignesi verebiliyo doktor. Bende bu ay kullandim ama benim yumurtam pek gelismedi adetimi bekliyorum
Gncys Mihra bende klomen ve çatlatma iğnesi kullandım şuan çok yeni ama hamile çıktı kan tahlilinde çok şüküür 🙏🏻
Elifffcik67 dogankader ikinci hamileliğinde klomen veya başka bişey kullandın mı peki yada kendiliğinden mi oldu ve ne zaman oldu 🙄
Dnzhbb Mihra canım peki alttan ultrasonla mı yumurtalıklarına bakıyorlar canım? Benimde yarın adetin 3.günü gitsem banada verir mi klomen doktor?
Mihra Dnzhbb evet ultrosnla bakıyor eğer yumurtlamada sıkıntı varsa gideblrsn bana 3. Günü gel reglnn dedi
[silindi] Gncys merhaba kaç kere ilişkide bulundunuz peki ne aralıklarla acaba? Bu arada sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah ❤️
Selengl Ben daha bebek denemeye başlamadan bi kontrole gideyim dedim bana yumurtaların küçük dedi. Klomen içirdi büyüdü çatlama iğnesi verdi ben 3 yumurta büyüdü diye korkudan yaptırmadım ama çatlamış suan 15 haftalık hamileyim😊
Cerroo Selengl benim de 4 yumurta olduğu icin çatlama yapılmadı kendi kendine adete kaç gün kala çatladı bilginiz varmı takip ettinizmi acaba