Rbdrmx Ay amin çok teşekkür ederim Allah razı olsun. Henüz adet olmadım acaba olabilir mi diyorum perşembe günü erken gebelik testi yaptım böyle gölge şeklinde bişey çıktı ama çok erken diyorum ilk hamileiğimde gecikmenin ertesi günü yaptım çıkmıştı biliyordum çünkü adet olacağım günü olmadım kesin hamileyim demiştim ve çıkmıştı da ama nasip değilmiş erken bulduk ama çabuk kaybettik Şuan adet olacağım zamanı bilemediğiö için çıkarım da yapamıyorum