Karanfil_ adetime daha 6 gün var dayanamayıp erken test aldım markası softec ama sonuç negatif değişirmi sizce erken mi daha
Rbdrmx Karanfil_ bende 6 gün kala yaptım kaç kez hep negatif çıktı canım bir gun gecmesi bile kanı etkiliyo bir gün geçer geçmez kan vermelisinnmm💕❤️
Naazli Karanfil_ ilk gebeliğimde 6 gün kala erken gebelik testi yapmıştım negatif çıkmıştı. 3 gün kala kaset test yapmıştım 2. Çizgi silik çıkmıştı
GirlandBoy_Mom Karanfil_ canım bende adete 5 gün var 2 gün önce yapmıştım negatif sonra yaptığım 2 test pozitife döndü karın ağrımda bunu destekliyor zaten kan vermedim daha ama olabiliyor böyle ben burda çok gördüm
Karanfil_ Rbdrmx gecikirsem negatif görürsem ancak öyle gidip verebilirim kan yoksa pozitif görürsem direk doktora ama bazıları diyor erken test en erken 2 gün öncesini gösterir
Rbdrmx Karanfil_ hayır onlarda hep negatif çıktı 6 gün kala yapmıştım sonra bıraktım adet günüme kadar yapmadım gittim kan verdim pozitif çıktı çünkü kasik ve bel ağrım çok fazla idi🧡💕
Aayseyldz Rbdrmx Benimde şuan aşırı derecede belim ağrıyor geçen hafta pazar günü de belim ağrıyordu ama bu kadar değildi hatta adet olacağım zannettim ama olmadım
Rbdrmx Karanfil_ yani 5 gündür haftalarda ara ara oldu çünkü daha çok küçük Muş 4 haftalık dedi ara ara oldu
Rbdrmx Karanfil_ hayır yapmadım almayı düşünüyorum ayın 5 inde kan vereceğim çünkü yükselirse normal gebelik diyebiliriz dedi düşüşe gecrse kimyasal gebelik mis
Karanfil_ Rbdrmx kimyasal gebeliğide sakız etmiş doktorlar ağzına eskiden hiç böyle şeyler yoktu gebeysen gebe diyorlardı
Karanfil_ Rbdrmx benimde baş ağrım ve sırt ağrım var o yüzden erken yaptım ama bakalım bekleyeceğim biraz daha
_Feslegennn__34 Karanfil_ benimde 4 gün bayunca sadece bi tarafımda gözüme atan baş ağrım olmuştu belirti olur mu kı
Karanfil_ Rbdrmx ne kadar öyle olmasa yeni heyecanlı bi anneye hemen bunu söylenmesini doğru bulmuyorum