Dml_bgrc ben yüz üstü bile yattım ama şöyle ki son zamanlarda sırt üstü çok yattım ona mı bağlıdır bilmem bebeğimi kordon dolanması sonucu acil doğurdum. İlk haftalarda göbeğim çıkana kadar 5-6 aylık olana kadar yüz üstü yattığım bile oldu. Önemli olan çok uzun süre yatmamak. Ben dalana kadar yatıyordum. Ona takılırsan uyuyamıyorsun