teachermomyy23 Papatyam02 -Papatya33 Son durum nedir kızlar benim az önce peçeteye çok açık kahverengi lekelenmem geldi adet mi oluyorum ya
Papatyam02 teachermomyy23 henuz gelen gıden bişey yok suan bır kac saat once hafıf kasık agrısı geldi gecti
Juli20 Merhabalar bende 20 ekim iğne vuruldum 11.gün test yaptım negatif çıktı bu gün kahve rengi leke geldi peçeteye adet mi olcam lekelenmemi bilemedim yardımcı olursanız sevinirim kızlar sonradan pozitif olur mu ki
Papatyam02 Juli20 adet ıcın 11. Gün erken gıbı sankı bılemedım ama tam sonuc ıcınde erken vucudda hala hcg vardır 14. Gunu bekle bence akıntınıda takıp et bnm 18 gune gırecek hala bı akıntı yasamadım 😒
Papatyam02 -Papatya33 akıntı derken kahve lekelenme ıcın erken demek ıstedım bırde normla akıntı kısıden kısıye degısır ben meselapek akıntı yasamam
BTop teachermomyy23 benimde çatlatma iğnesinden 15. Günümde ilkte pozitif çıktı pozitife döner mi sizinki bilemedim
teachermomyy23 BTop bugün 17.günüm ayrıca progestan fitil kullanıyorum henüz adet olmadım dün test yaptım negatifti siz progestan kullandınız mı iğneden sonra
teachermomyy23 Papatyam02 bende de birşey yok dün leke var sandım ama sarımsı akıntı gibi birşeymiş sol kasığım arada ağrıyor ama zaten soldan yumurtlamıştım ama olsa çıkmazmıydı ya dün yaptığım testte bu arada sen progestan kullanıyormusun?
BTop -Papatya33 bilmiyorum ki canım kişiden kişiye değişkenlik olabilir bende kasık ağrısı ve bel ağrısı olmuştu
Papatyam02 teachermomyy23 bana doktorum baska hıcbısey vermedı oncekılerdede vermedı hıc bende soldan yumurtladım bu ay arada sancı gelıo gıdıo oncekı ıgnemdede 18 gunde regl olmustum
teachermomyy23 Papatyam02 anladım canım ben regl oldum sanırım pembe lekelenmem başladı bu ayda olmadı malesef😢