teachermomyy23 Kızlar iğneden sonraki 16.günüm test yaptım negatif fakat hâlâ adet olmadım günümde geçti sizce ne zaman olurum yada sonradan benim durumumda olup pozitife dönen var mı ?
Songulsahinn teachermomyy23 ben 23. Günde kaset test yaptım silik çıktı betaya baktırdım 77,5 doktor testi tekrarlamamı istedi bugün tekrar yapıcam
NesrinBzn teachermomyy23 merhaba canım bende senin gibiyim 2 gün geçti hala akıntı belirti hiiçbirşey yok test de negatif
BTop teachermomyy23 benimde çatlatma iğnesinden 15. Günümde ilkte pozitif çıktı pozitife döner mi sizinki bilemedim
teachermomyy23 Songulsahinn öncesinde erken gebelik testi falan yapmadınız mı inşallah benimde böyle olur ya çünkü herkes 14.gününde artık test yaparsanız pozitifi görürsünğz demişti
teachermomyy23 Papatyam02 öyleyse aynı gün yapmışız iğneyi iğne gününü saymayın diyolar genelde o yüzden 16 dedim
teachermomyy23 Papatyam02 -Papatya33 Son durum nedir kızlar benim az önce peçeteye çok açık kahverengi lekelenmem geldi adet mi oluyorum ya