Hasdilq 3 hafta kadar önce ishalli kusmalı bi hastlaık geçirdim ama bir gün sürmüştü, acı yanma veya yeşil bi akıntı yok. Bi tek terleme gibi iç çamaşırım ıslanıyor o da enfeksiyon belirtisi sanırım. İnşallah ilaçlarla geçer. Burada böyle paylaşmak benzer yaşayanları görmek cidden insanın içini rahatlatıyor çok teşekkür ederim. 🌺