Sazenin Doktorunuza söylemeniz gereken bir değerde. Genelde tek kullanımlık suya atılan ilaçtan veriyolar. Onu içip sabaha kadar idrara çıkmayıp beklemeniz gerekiyor. Sonra düşüyor değer. Benim 42 değerindeydi doktor hemen ilaç verdi önemli bir şey. Allah korusun erken doğuma sebep oluyor daha ilerisi seviyeleri. Kanda enfeksiyon genelde gebelikte ortaya çıkan bir sebep zaten. Gebelikten dolayı yükseliyor. Bol bol su öneriyorlar eğer değeriniz çok yüksek değilse tabi. Limonlu su da enfeksiyona çok iyi geliyor. Ben günde en az 4lt su içiyorum; 1 lt içine limon sıkıyorum o şekilde tüketiyorum. 1 kere lökosit değerim yükseldi Allah’a şükür birdaha da yaşamadım. Şuan 33+2 oldum, umarım yaşamam