kader26_ elele flight kabin boy aldım fiyatı cok iyi kendşne gore bugun ilk defa kullandım okadar rahatki ben normalde pazar arabası suremem 😀 mubarek rallici gibi gezdim bugun market kücük oburda aralara girdim rahatlıkla cok ıyıydı öneririm 7800 küsür fiyatı var alırsan pişman olmazsın fiyatına bakıp aa bu dandıktır dıyebılırsın ama değil 😀