Hikayemi biliyomusun bilmiyorum ama bir oğlum var 4 yaşında istedik olmadı yani benden kaynaklı ve biraz kendi haline bıraktım aman napim olursa olur kısmet dedim sonra regli olmayınca kan verdim şuan 5 ini iple çekiyorum tekrar kan verip yükselip yukselmedigine bakılması gerekmiş💕🤗