Rbdrmx Meriveannesi kasık ağrısı çok yaşadım sanki regli olacakmisim gibii bide bel ağrısı yaşadım canım umudum yokdu açıkçası ❤️🤲🏻💕❤️🌸
Rbdrmx mlkpkrr evet bir gün geçti benim baklm ayın 5 inde tekrar dan gidicemmm hayırlısı olsun inşallah 😘sizindeevar o zaman
mlkpkrr Rbdrmx ben 2 gün sonra tekrar kan vercem 2 katına çıkarsa değer sağlıklı gebelk oluyor. Sağolun sizinde hayrlı olsun 😊
Rbdrmx 3melekannesi__ evet çıktı 250 canım hamileymişimm ama takip edelim duserse kimyasal gebelik olabilir dedi yinede
Heardlestgirll Rbdrmx baktım şimdi ama çıkmamış pazartesiye kaldı benim ki hayırlısı olsun geç olsun da güç olmasın ☺
Eldgrn Rbdrmx hayırlı olsun Çok sevindim ve çok şaşırdım burada ve normal sistemde Cuma günü girilir pazartesi günü çıktığını çok gördüm ki benim de başıma geldi Çok uyardılar bak pazartesi günü çıkacak sonuçların diye Rabbim Sağlıkla kucağına almayı nasip etsin.
Rbdrmx Eldgrn amin inşallah bilmem burda erken çıkıyor gerçekten rabbim hayırlı ve sağlıklı güzel evlatlar nasip etsin inşallah ✨🌸💕
Rabiamina mlkpkrr 2 gün gecikmeyle 260 gibi degerle öğrenmiştim. Geç dollenmeydi benim umarım öyledir 😊
Rbdrmx Bundan aylar önce denedik olmadı meğerse sağ yumurtaligim tembellesmis ve etrafı yağlanmış olduğu için olmamış ve şimdi sanırım Dr sola tutundu diyo spremler 🧡✨🤲🏻❤️🍀
Nrckmkci Ben de bugün verdim kan sonuç gösterme pazartesiye kaldı adetim bir hafta gecikmeli verdim beta 5000 yazıyor sanırım hamileyim 🤔🙂 doktor hamilesin demiyene kadar tuhaf hissediyorum
Seyma63_ Rbdrmx bende bugün kan verdim pazartesiye kaldı 3 gün gecikmem var🥹 2 ay önce kimyasal gebelik geçirdim