Yildizozlem Fatovebebegi bende 125 le oldum 61 le hamile kaldim yarın 22 . Haftam 8 kilo aldim normal insanlar kadar yemiyoruz nasıl aliyoz anlamiym ya
Fatovebebegi Yildizozlem vallahı öyle besleyıcı seyler yemeğe calısıyorjm bıde hemen tıkanıyorum ama genede kılo almışım 24.haftam 7 kılo aldım yanı tahmjnı olarak
Yildizozlem Fatovebebegi ekmek falann kahvaltida 2 3 lokma biraz tatli zaafiyetim var onuda en aza indirdim serbetli degil.ama yinede onu etliliyoki diyorum sonra diyorum azcik yiyorsun nasıl yani falan bilmiyom kaçla doğuma gidecem