Sekerkutusu Neslihan98 kızım olacak inşallah son üç haftamiz kaldı 🥰 Ama oluşan bütün sorunlardan çok memnunum😊 O kadar doğal bir süreç ki biteceğini bilmek de insana mutluluk veriyor Umarım doğum sonrası da eskisi gibi oluruz😅