Alyadnz33 Kızlar ne hissediyorsunuz mide bulantınız var mı hafif karnınızın içi arada sırada ağrıyor mu merak ettim sizler nasılsınız benim kusmalar devam ediyor prilam içiyorum yoksa duramıyorum
azranrctrsmn Alyadnz33 benim ikinci hamileliğim ilkinde çok bulantım vardı kilo vermiştim ama şimdi ara ara oluyo ilaçta içmiyorum yemek yiyebiliyorum
Nazemm Alyadnz33 bende 9 haftalik hamileyim her şeyden tiksiniyorum sürekli mide bulantısı Ama kusmuyorum
hilalselcin Alyadnz33 ara ara mide bulantısı beni çok zorluyor ama hiç kusmadım hapşırınca kasıklarımda bi gerilme ve ağrı oluyor
Kur Alyadnz33 bende 9 haftalık oldum prilam kullanıyorum yoksa öğüre öğüre sabahı gündüz ediyorum yemek zor yiyorum 0 enerji 🥲 birde enfeksiyon başladı şimdi Allah hepimize kolaylık versin
bravo61 Merhaba bende 9 haftalık hamileyim benim mide bulantı kusmadan çok sadece tiksinme oldu kokulardan yemeklerden hala daha aynı
Asel_in_annesi bravo61 bi çözüm yolu buldunuz mu bende aynı durumdayım hiç yemek yiyemiyorum 2,5 yaşımda kızım var sefil oluyor yavrum ona bile bişey hazırlayamıyorum ilk gebeliğim de böyle birşey hiç yaşamadım
Zehramisir Bende 10 haftalık hamileyim karnım şiş ve acıyor bel kasık ağrısıda var normal sanırım doktor kontrolünde bir sıkıntı çıkmadı mide bulantılarım 5 haftadan beri devam ediyor tek dayanamadığım nokta bu ne zaman geçecek ve enerjik olacağım günler gelecek diye bekliyorum 😪
bsraaklcyldz Benim de 9 haftalık. 2 gün fena geçti. Sürekli midem bulandı sonra hafif şeyler yediğimde azaldı. Yağlı baharatlı bey yediğim an başlıyor mide bulantısı ve çıkmadan da rahatlayamıyorum 😢
Duygu1881 9+2 olduk baş ağrım oluyor geceleri tuvalete kalkmaya başladım 2 gündür. Tansiyonum normal hep uykum var enerjim sıfır arada kasıklarımda ağrı var. Sabah bulantım var yemek yemeye acele etmiyorum yoksa kusuyorum biraz bekleyip öyle kahvaltı ediyorum. Bir kere kanamam olmuştu Progestan kullanıyorum birdaha lekelenme dahi olmadı çok şükür. Ama hep panik içindeyim bu iyi bişey değil aslında ama kafamı susturamıyorum 🤷♀️ Umarım hepimizin sağlığı ve enerjisi iyi olur 🤲🏻
Melek38_ Alyadnz33 gece yarısı itibariyle 9+2 yiz. Vajinam öyle agrıyorki yerini gösterebilecek kadar hissediyorum. Ama idrar yolu enfeksiyonundanda olabilir gibi bilmiyorum artık yarın acile gidicem. Halsizlik isteksizlik hat safhada. İşi yemeği eşim yapıyor. Kusmam yok mide bulantım ve şişkinligim var. Şurupla sodayla idare ediyorum. Birde şişkinligim ve baş agrım fazla neden bilmiyorum 🫥
Alyadnz33 Melek38_ başarın fazlaysa tansiyon olabilir canım tansiyonuna da baktır bana haber ver benim de 9+2 oldu bu sabah vajinamın içi çok kötü bir şekilde ağrıyor
Pembiskizim Alyadnz33 bizde 10+2 Haftadayız ikinci gebelik ilki çok çok zordu 6 ay kustum serumlarla ayakta kalmıştım şükür bunda tek sıkıntım bel ağrım sırt ağrım çok fazla ve haftalardır gribim asla geçmiş doktorlar sadece parol veriyor boğazım hafif acıyor ne yapsam kurtulamadım şu gripten
Melek38_ Pembiskizim bende dün grip başlangıcıydı. Başım boğazım çok kötüydü. Pekmez, ıhlamur, mandalina, nar, çorba felan aklıma ne gelirse yaptım. Uyurkende başıma 4 e böldügüm soğanı koydum. Bugün daha iyiyim. Sizede öneririm.
Mom27agust Merhabalar benimde 9 haftalık acayip mide yanması oluyor uyumaya yakın zirve yapıyor normal mi bu acaba
Melek38_ Mom27agust maalesef normal. Sağlık ocagında veya doktorunuz dan şurup yazmasını isteyin rahatlatır.