Alisde Diamondstallion dogumuma kadar kullandim hamilelikte kullanıldığı icin zaten zarari yok istedigin kadar kullanabilirsin
Hryedz Diamondstallion 1. De 24. Hafta 2. De 28. Haftaya kadar gecelerı 2 tane ıctım ara ara sabah bulantım oluyor 1 adet ıcıyorum gıttıgım doktorlar bır zararı olmadıgını soyluyor
Mizginnnmehmet Diamondstallion doğuma gidene kadar kullandım yapacak birşey yoktu çok şükür bebeğim gayet sağlıklı
Ftmasanli Diamondstallion Bnde kullanmak istedim ikinci hamileliğimde doktorum riski olabilir dedi bebek için yazmadı 17.ci haftaya çektim
Mizginnnmehmet Diamondstallion teşekkür ederim hepimizinkini korkulacak bir durum değil çünkü zaten hamileler icin yapılan bir ilaç🩷
Gzd5 Diamondstallion ben 4 ay kullandım ve dr um hiçbir sorunu yok güvenle kullanabilirsin dedi + ben sabah öğlen ve aksamlarida 2 adet içiyordum dr onerisiyle
Ebbruc Diamondstallion 29.haftadayım hala kullanıyorum, doğuma kadar kullananlar da oldu çevremde . Kusmaktan , halsiz olmaktansa kullanmayı tercih ediyorum ben
Cosimaniehaus Diamondstallion ben hamileliğimde kullandım her gün ilk 15 hafta falan. Bebeğim doğdu bi sorunumuz yok. Bence çok zararı olsa günde ⅘ kere kullanılmaz. 4-5 kere kullanılıyor diye hatırlıyorum 🤔