Canım kıyamam, ilaç evethaklısın ama bunların kategorileri oluyor, hamile sınıfında sonuçta. Zararı olavak olsa Dr vermez öyle düşün. Beni de ilk haftalarda prilam ayakla tutmuştu çok faydasını gördüm
Ben de4aylık olana kadr kullandım şimdi geçti çok şükür