Aysun-52 Gulperi8 zamanın hızlı geçmesine sevindim senin adına. Ben ilk zamanlar her gün gelişimini okurdum geçmiyordu 2. Çocuk olmasına rağmen 20 den 30 a nasıl geldim anlamadım😂
Gulperi8 Aysun-52 birde ağır grip oldum burnum tıkalı boğazım çok ağrıyor bana zor geliyor şuan gripken günleri geçirmek
Aysun-52 Gulperi8 çok geçmiş olsun. Gebelikte zor ilaç da kullanamamak. Ihlamur için varsa bulunduğunuz yerde çok iyi geldi bana
Gulperi8 Aysun-52 bol limon mandalina yiyorum valla çok zor ilaç alamamak parol bile alırken 100 kere düşünüyorum
Aysun-52 Gulperi8 ah o parooll bi gece de iki kere yuttum ağrıdan. Sonra üzüntüden ağladım annelik işte 🥺
KurabiyeninAnnesi123 Gulperi8 Ebru Yaşarın Zehir Oluyor Geceler şarkısı sizlere gelsin😂 33+5 den selamlar