Gulperi8 Gamzecebecii bizde genetik ya zayıfız alamıyoruz normalde de bir ekmek bitiririm sabahları yine alamazdım şuan öyle olmuyor galiba
Gamzecebecii Gulperi8 bizde de zayıflık genetik eski halim 60 kilo falandım kemiklerim sayılıyordu evlendim aldım kilo birde gece çalışıyordum eve gelince yemek yiyip yatıyordum dengem şaştı :) erkek kardeşim 196 boyunda 65-70 kilo mesela 😅
Gulperi8 Gamzecebecii ben erkek hissediyordum en baştan beri eşimde erkek bence diyordu hisler önemli yani
Aysun-52 Gulperi8 evet geliyor nasipse 🥰 ama asla uyuyamıyorum gündüzleri de uyusam baş ağrısı oluyor. Neyse sonunda bekleyen bi minik var düşüncesi bile güzel 🫠
Mervi30 Gulperi8 bende 13 haftalığım doğru düzgün uyku uyuyamıyorum geceleri , kasık ağrısı veya karnımda ağırlığı hissedip uyanıyorum sürekli
Aysun-52 Kızlar birde ilerideki hareketleri görün burdayım diyor resmen 😂 hiç durmuyor oğlusum şaşırıyorum bazen çünkü kızımda böyle değildi hiç
Aysun-52 Gulperi8 kesinlikle öyleymiş karnım dans ediyor dışarıdan görebiliyor herkes 🙃 ama kızımda ben elimi koyunca zorla hissederdim gece problemim de yoktu
Gulperi8 Aysun-52 19 haftalığım daha şuan bile hareketli ama babası elini koyunca atmıyor tekme eşim çocuğum saygılı diyor 😅
Aysun-52 Gulperi8 onu bizde çok yaşadık sadece 2 kez yakaladı daha atmadı en hareketli Anında çağırıyorum hemen duruyor eşim diyor bu da sana düşkün olacak 😂
Aysun-52 Gulperi8 gelir az daha büyüsün annesi 🥰 öyle hızlı geçiyor ki 20 den sonra. Sona yaklaştıkça geçmiyor gibi ama
Yenianne6161 Merhaba can im 30. Haftadan bildiriyorum şu an sıcak basmasi ve tuvalet için uyandım menapozlu gibi terliyorum 😀😀
Aysun-52 Gulperi8 zamanın hızlı geçmesine sevindim senin adına. Ben ilk zamanlar her gün gelişimini okurdum geçmiyordu 2. Çocuk olmasına rağmen 20 den 30 a nasıl geldim anlamadım😂