anonimhamis ben çok hareket ediyorum ama ben çok hareket ettiğimde o hareket etmiyor. Doktor bu haftalarda benim için hareket çok önemli lutfen onlara dikkat edin çünkü doğuma yakın büyüdüklerinde strese girip hareketleri azalabiliyor ve bu istemediğimiz bir şey demişti. Hıçkırıklarını falan hissediyorum ama o yüzden endişe etmiyorum. Sizinki normalde hareketli şu aralar azaldıysa mutlaka doktorunuza sorun