Yumak1 Aysegebes son 1 hiçbir belirtim yok 🥺 birsürü şey yapıyorum yiyorum ne açılma ne sancı ne su ne nişan çocuk doğum kanalına yerleşmiş sadece 3900 olmuş normal doğum için 2 3 gün içinde doğsa iyi olur diyo doktor ama olmuyo 😭
Aysegebes Yumak1 kıyamam yaaa napcaz bilmiyorum yerleri rahat bebişlerim gelmeye niyetleri yok. 😅 Bütün tuşlara basıyorum kasık sancım çok fazla ama o kadar devamı gelmiyoooooo 😔
Hayalimmm42 Yumak1 sizinle aynıyız benımde günüm gecti yarın suni sancı verilecek cunku banada bebek 4 kg dedi bekledikce kilo alcak dedi beni iyice korku sardı
BenimBalBidigim Aysegebes Canım belinde ağrı oluyor mu bende bel ağrısıda var bildiğimiz adet sancısı cinsinden Kasık ağrısıyla beraber bağırsaklarda hareketlenme🥹🥲
Aysegebes Mejsa 😅😅😅 ben belki erken doğururm kızım terazi olur diyodum ama terazi olmadı. Şimdi akrep var burç severim 😅😅😅 kendim oğlak burcuyum ve taşıyorum özelliklerini o yüzden böyle bir başlık işte 😅😅😅😅
Hayalimmm42 Aysegebes benım bebek kanalda baya bi aşagıda suniyi veririm öyle baskaları gibi uzun süre vermem dedi acılma olmazsa sezeryan dedi doktorum inşallah hakkımızda hayırlısı olur sabah ola hayrola 😊
Aysegebes Hayalimmm42 doktorun da iyiymiş demek ki iyi bariii 🥹 hamilelik yeteri kadar yordu bunun sonrasıda var o yüzden doğumu fazla yıpranmadan atlatırız inşallah
mervegulerktas Aysegebes oy geçmek bilmeyen vakitler 🫠🌸riske atmayın evet 🩷 inşallah en hayırlı, sağlıklı, mutlu, huzurlu şekilde gelecek bebişiniz dua ile 🤲🥰
BenimBalBidigim melikeayna Valla doğru diyorsunuz Ben akrep burcuyum kızımda akrep olucak Allah kocama yardım etsin birlik iki oluyoruz😅
Aysegebes BenimBalBidigim var var hepsi var. Bak sürekli belime ağrı giriyo kramp giriyo kasıklarımın sancısı hiç geçmiyor zaten ve çok gaz var ben hayatım boyunca bu kadar gaz çıkardığımo hatırlamıyorum. Geçmeyen regl sancısı var 4 gündür. Bunlar iyi şeyler büyük ihtimalle doğumun yaklaştığını haber veriyo yani ben öyle düşünüyorum. Ama nişan gelmedi hala anlamadım ya
BenimBalBidigim Aysegebes Aynıyız yaa bende de gaz var sürekli sancı halinde hadi bakalım güzel günlerde atlatalım yaa kıyamam 🩷🌸
Aysegebes BenimBalBidigim artık sağlıkla kolaylıkla doğuralım çok yoruldum. Çarpıntı mide sıkıntısı nefes darlığı baş dönmesi çok yordu. Az kaldı diye sabretmeye çalışıyorum 🥹😔 Allah yardımcımız olsun 🌼
BenimBalBidigim Aysegebes Geçicek bitti bitiyorr valla yolun başında olan kusması flan olanları düşün onlarada rabbim yardım etsin sabır versin .. Bitirdik biz son birkaç adım şükürler olsun 🫂🩷🌸