Hayalimmm42 canım istiyosan öneri verebilirim haftanda olmuş baya. Şimdi geçen bir arkadaş da artık 40 dolmuş 41 olmadan denemek istemiş suni ile başlamış ama açılmada olmamış bebek kanalada girmemiş sonra sezeryana dönmüşler ama kendini yorcak kadar çok sancı almamış. Dayanabileceği şiddetteymiş sonra olmayınca zorlamamışlar. Sende öyle yap istersen öncesinde konuş doktorunla gidişata göre seni fazla sancıyla yormasınlar bebek gerçekten gelecekse denesinler çünkü hem doğumda sancı bebek gelmezse ameliyat sonrası sancı ikisi birden üzmesin seni. İnşallah gönlüne göre olur Allah yardımcın olsun 🌼