Şuan 33. Haftadayız dün idrar verdi enfeksiyon çıktı çok düşük ama doktorum antibiyotik ve fitil tedavisine başladı sonuçta bu ilaçlar hamilelikte kullanılabiliyo ki enfeksiyonla ilgili çok fazla şey okudum forumda evet hamilelikte enfeksiyon çok sık rastlanıyo ama tedbir almak hiçbir şey kaybettirmez