Hanımlar merhaba şu an 10 haftalık gebeyim ancak idrara çıktığımda ince yeşil mi sarı mı karar veremediğim bir akıntım olduğunu farkettim peçete sildiğimde. Aslında propolis, probiyotik kuşburnu çayı da içiyorum bağışıklık için ama enfeksiyon mu diye düşünmeden edemedim üstelik ilk gebeliğimi enfeksiyon nedeniyle sonlandırdılar bu da ayrıca korkuttu beni başına gelen var mı? Kokusu falan yok bu arada