bebegimibekliyorum__ Ahmetmom bence güzel artmış tekrar kan vermeme gerek yok 1 hafta 10 gün sonra doktora git
Edanursoylu Ahmetmom ben 3 haftalikti öğrendiğimde doktora gittiğimde 5 haftalık kilo olduğu için tam göremedi alttan baktı sıkıntısız ilerledik
Ngsngetnsgng Ahmetmom güzel artış olmuş ama bjr kere daha versen iyi olur doktora ne zaman gitmeyi düşünüyosun
Ahmetmom Ngsngetnsgng walla açıkçası yarın beta HCG bakarsam 1000 lere geldiyse haftaya pazartesi günü gideceğim
B_eyaz Ahmetmom ben hiç kan vermedim evde yaptım pozitif çıkınca kadım dogum doktoruna gittim direk ultrasonla baktı
Ngsngetnsgng Ahmetmom Bnce direk doktora git zaten gerek duyarsa doktorun der ver diye imkann varsa hmn ultrason a gir keseyi görürse zaten herşeyi söyler
babyiscoming_ Ahmetmom ben sadece bir kez kan verdim adet günümde 255 ti. Tekrarlamadım. 1 hafta sonra doktora gittim 5+0 dı keseyi görmüştük
Semakantar Ahmetmom ben evde test yapmistim sadece 1 hafta sonrada doktora gittim hic beta kontrolu yapmamistim
Semakantar Ahmetmom 2 testte artiş orani iyi aslinda daha vermene gerek yok bebce direk kadindoguma git kontrole 1 hafta sonra falan istersen
Cihangir09 Ahmetmom betaniz gayet iyi artmış bence tekrar yapmanıza gerek yok haftaya salı çarşamba gibi doktora giderseniz kese gözükür
Havvabektas Ahmetmom ben bir kere kan verdim 389 çıkmıştı bir hafta sonra doktora gittim bı daha kan falan vermedim
Cnhavva Ahmetmom ben bi kere verdim 3604 cikmisti bi hafta sonra gittim doktora kan vermedim baska hic
kindacute Ahmetmom artışın gayet güzel, ben üç kere yaptırmıştım tahlil, ikisini iki gün arayla artışı kontrol etmek için, sonuncusu da beta doktora gitmek için yeterli mi diye kontrol etmek içindi
blackeagle Ahmetmom valla ben gittiğimde 800 dü canım bir kere yaptırdım bir daha yaptırmadım boşuna kan verme gelme gitme yapma diye dedim sen bilirsin tabi ki :)