Meltnc15 Kızlar daha çok erken ama jöle kıvamında beyaz sümüksü yoğun bi akinti gordum iç camasirimda katı kıvamlı ama şeffaf kanlı vs değil. Dünden beri de akintim çok yoğundu ama böyle değildi normalde de gebeliğimin başından beri akintim çok. Ama çok korktum böyle büyük dokulu jöle gibi görünce. Nisan olabilir mi napmam gerekir? Bu saatte telasta yapmak istemiyorum 35 haftalik gebeyim daha çok erken
ayssss1 Meltnc15 yani benim kahverengimsiydi kirli gibiydi öyle beyaz falan değildi nişan farklı oluyor ya gelince anlarsınız hemen sizin ki nişan değil bence
Alya2727 Meltnc15 canım benimde ilk gebeliğim 38 haftalık bı kaç saat önce benimde geldi ama kanlıydı jôle gibi katı şefaf gibi geldi sonra arkasından hemen biraz kan geldi sancım filan yok bekliyorum bakalım nolcak
Bebekayik Meltnc15 nişan canım o benimde 35te geldi diğer gün doğumum oldu korkucak bişey yok haftan gayet iyi benimkinde de kan yoktu dediğin gibi jöle gibiydi
Makbule_199110 Meltnc15 ayni ben de öyleyim 35.5 haftaligim dunden beri şeffaf akintim var okuduğuma göre dogum pozisyon u aldığı için oluyormuş insallah zamanında doğar bebekelrimiz
ayssss1 Meltnc15 ciddi birşey değil nişan geldikten sonra bende tedirgin olup doktora gitmiştim ama eve yollamıştı doğumum da iki üç gün sonra oldu
Meltnc15 ayssss1 yok baya şeffaf yani beyaza yakın sarı bile değil. İlişki de artırır mi akıntıyi bilmiyorum ama dün ilişkiden sonra böyle oldu tecrubesizim görünce korktum
ayssss1 Meltnc15 normaldir o ara ara bende de oluyordu korkulacak birşey değildir diye düşünüyorum doktorunuz daha iyi bilir tabi ama nişan öyle birşey değil farklı geldiğinde anlıyorsunuz zaten
Meltnc15 Alya2727 sizin artık zamanıdır Rabbım bi avazda bebeginizi kucağınıza almayı nasip etsin inşallah sağlıkla sihhatle☺️
Meltnc15 Bebekayik evet ama yine de hiç hazır değilim kendimi öyle bi 40a adapte etmişim ki 38 bile aşırı erken geliyor psikolojik olarak. Daha çantam bile hazır degil🥹
Rabia902 Benimde o tarz akintilarim 35 ten beri var ama bence nişan değil 38 oldum çünkü 6 7 kere gelmiştir az çok değişiyor miktari ama özellikle vajinal muayene ve ilişki tetikliyor bence birde bebek baya aşağıda ondandir diye düşünüyorum
Meltnc15 Rabia902 bencede ilişki tetikliyor tıpkı çatı muayeneden sonra Nişan geliyormuş ya genelde tetikliuomus yani onun gibi herhalde dediğiniz gibi
Meltnc15 Makbule_199110 29tan beri baş geliş zaten pozisyonu bebegin ama normalde 2 ilişki arasını 1 hafta 10 gun tutuyodum bu sefer aralığı 1 2 gun oldu ondan kaynaklı mi oldu bilemedim. Ic camasirimdan peçeteye aldim mesela ic çamaşırıma hiç leke bırakmadı o kadar jöle gibiydi çok katıydi.
Makbule_199110 Meltnc15 benim de öyleydi ben 2 gün çok yoruldum ona bağladım takılıyım bakalm nekadr surecek
Bebekayik Meltnc15 en geç 33de hazırlaman gerekirdi çantanı bende daha fazla ihmal etme 36dan sonrası beklenen doğum oluyo zaten 40 çok geç
Girlmom Meltnc15 Ben 27 haftalığım benden de geliyor o şeffaf şey nişan olduğunu düşünmüyorum çoktan doğurmuştum 😅 idrar yollarımda geçmeyen bir enfeksiyon var
Meltnc15 Girlmom evet benimde gebeligimin başından beri akintim çok oluyor hatta bi sıra fitil bile verdi dr bunun için, günde 3 ic çamaşır değiştirdiğim bile oluyodu, bu bi farklı geldi ondan sormak istedim ama haklısınız galiba akinti🙏🏻