Bseldatgain Dün ki 2 tane yaptığım test pozitifti bugün sabah sağlık ocağına kan verdim canlarım. Yarın yada pazartesi çıkar ama e nabız A erken yüklenir dediler. Hala sonuç çıkmadı ne zaman yüklenir e nabız A bilginiz var mı
ceren-123 Bseldatgain yarın görünmesi gerekiyor normalde e nebız üzerinde ,sizde görünmese de doktorunuz görür sonucu inşallah pozitiftir hayırlı olsun 🌸
Ftmnnr Bseldatgain sağlık ocağındaki kanlar biraz geç çıkıyor sanırım ben ne zaman sağlık ocağına kan versem 3 gün sonra çıkıyor
zmz5857 Bseldatgain merhaba hayırlı haber alın inşallah 🌸benimki 2 gün sürdü malesef. 2. Gün de çıkmamış olsa hastaneye gidecektim😂
Bseldatgain zmz5857 ya inşallah yarın gelir hatta birazdan sonucum gelsin 😃 valla sağlık ocağına gitmeden hastaneye gidicem sonucu gördüğüm gibi
Brcuburci Bseldatgain ay şimdi hatırladım benimki enabiza düşmemişti ertesi günü arayıp telefondan öğrenmiştim😅
Bseldatgain gunesveguney ay inşallah benim de bir an önce düşer kuzum değerin kaç çıktı kaç gün gecikmeyle çıktı merak ettim
gunesveguney Bseldatgain ben pazartesi günü adet günümde verdim 66 çıktı canım 2 gün sonra çarşamba günü tekrar verdim 150 çıktı çok şükür
Bseldatgain gunesveguney ben gecikmemin üçüncü günü idrar testi yaptım evde 2 tane silik çıktı ikiside farklı markalarla yaptım bugün gecikmemin 4. Günüydü bakalım beta kaç merak ediyorum :)
Smysr Bseldatgain sonuç çıkmasına rağmen enabiza geç yukluyorlar bazen ama yarın doktora gitsen onlar direk sistemden goruyorlar
Tgball Bseldatgain sağlık ocağında kan verdigimde ertesi gün aynı saatlerde e.nabiz sistemine düşüyor.
Bseldatgain Tgball hadi inşallah o zaman sabah erkenden uyanır bakarım ben tekrar size hayırlı haber veririm inşallah bakın testim bu atayım size sizde birşey diyin de içimdeki kuşkuyu dindirin çok korkuyorum negatif olmakfan
mervemom24 Bseldatgain sağlık ocağında ertesi gün öğleden sonra düşüyo canım e nabıza inşşallah hayırlı haberler alırsın
Bseldatgain mervemom24 Bakın testim bu mavi kapak olan days doktor onu dün sabah yaptım pembe kapak olan productor onu da dün akşam üzeri yaptım en iyisi productor Muş