Mamiiiii sizi tebrik ederim. Fakat anneler sigarayi birakmiyor degil BİRAKAMİYOR. Sandiginiz gibi degil maalesef hersey. Ben birakamiyodum mesela hala daha oyle. Birakmayi da cok denedim ama olmadi. Kalbim istemese de sklim istedi. Bu maalesef bi bagimlilik. Ha diyince birakamiyo herkes. O yizden birakmiyo degil birakamiyo diyin. (Bi not duseyim gereksizler linc etmeden once. Sigara icmenin bagimlilik oldugunu, aslinda insanin kendi degil vucudu istedigini, vucuttaki nikotinin 2 saatte atildigi icin bi sure sorma tekrar deli gibi sigara icmek istedigini arastirin.)